»Ne poznate me, ampak ste verjetno že videli moj obraz. Na prejšnjih fotografijah so nas s piksli izmaličili do pasu, celo naši lasje so bili preveč izraziti, da bi jih razkrili. Toda zgodba in tisti, ki so jo ščitili, so se izpeli in na temnejših koncih spleta nas ni bilo težko najti.«
»Mislim, da je bilo od vsega začetka usojeno, da bo Lex 'tista, ki je pobegnila'. Zaljubila sem se v njen pogum in v to, kako zelo se je kot odrasla ženska upirala slavi oz. temu, da bi jo njena lastna preteklost definirala.«
»Všeč mi je, da se vam zdi Ethan zanimiv lik, ker je tudi meni eden od najljubših – ne z vidika, da bi ga imela rada, ampak ker se mi zdi fascinanten.«
»Res je rahlo nenavaden občutek – nisem predvidela, da založništvo deluje na ta način. Kadar promoviraš knjigo, si po navadi globoko zakopan v naslednjo ali pa jo celo končuješ.«
»Lex ne more več bežati pred svojo preteklostjo. Skupaj s sestro Evie namerava t. i. Hišo groze spremeniti v nekaj dobrega. Še prej pa se mora sporazumeti s sorojenci ter se spoprijeti in pomiriti z otroštvom, ki so ga preživeli.«
»Pametni telefoni so v preteklem desetletju osvojili svet z nepredstavljivo hitrostjo in močno spremenili življenje za skoraj štiri milijarde ljudi, le redki pa opozarjajo na negativne posledice čezmernega uporabljanja pametnih telefonov, zlasti za otroke in mladino.«
»Kuper v predgovoru pojasni, da je bilo delo na stripovski interpretaciji odisejada, sporni roman je leta 1975 nigerijski pisatelj Chinua Achebe označil za rasistično delo, zato je Kuper ob prirejanju 'obravnaval tudi bolj zamegljene in odbijajoče vidike knjige, ne da bi s tem skušal izničiti to, kar jo uvršča v kanon velike literature.'«
»Kuperjeva stripovska priredba ni samo zmagoslavje risarske umetnosti, ampak ponuja tudi prepričljivo literarno interpretacijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju